Ble

0kommentarer

Hej!

Imorgon har jag fysikprov, (o)peppad som få. Äsch, jag har gjort det jag kan, nu vill jag bara gå dit och få det överstökat.
Gå dit. Skriva. Gå hem.

Fast så blir det ju inte eftersom jag har lektioner till 17.00 efter. KUL. Först var vi lediga efter provet enligt schemat, men det har ju änrats nu. Nåja, det går nog det med. Men jag är ändå less.

Efter skolan ska jag baka chokladfudgetårta (klick!) tills fredag. Nomnomnomnom. Mina kusiner Marcus och Rickard ska komma hit på mat så då blir det trevligt men lite smaskig efterrätt. Sen till helgen blir det väl till att plugga till muntliga nationella i svenska på måndag och religon till nästa fredag. Skolan ♥

Så jag ska väl kolla lite till på fysiken, men inte mycket alls. Sen blir det mys i soffan med Grey´s anatomy och te.
Ha det fint.

Hejs



Kommentera

Publiceras ej