Så nära men ändå så långt borta

0kommentarer

Har ordnat en massa inför studentskiva igår och idag!
Till våren är det då min student och våran klass ska ordna en skiva(fest) som förhoppningsvis blir supernajs! Både igår och idag har vi varit in och kollat på olika lokaler. Imorgon ska vi kolla på en sista lokal, sen måste vi bestämma oss och spika ett datum. Studenten är väldigt långt bort men ändå nära!

På grund av skivfixet har jag inte pluggat varken igår eller idag
och jag behövde verkligen det, vilket leder till att jag har massa att göra. På fredag har jag fysikprov, ångest. Inget kan ge en så mycket ångest som skolan. Fy.

Så nu måste jag sova så jag orkar stimulera lillhjärnan på skolan imorgon.
Gonatt!




Ps. Jag har knappt ett år kvar av gymnasiet!?  G A L E T !  Ds.

Kommentera

Publiceras ej