Jag gick runt och mumlade

0kommentarer

Hola burritos!

Igår när jag vaknade kom jag knappt ihåg något från dagen innan. Hade ju pratat massa strunt om leverprover osv, spännande.

Jag följde igår med min kära syster till Skavsta flygplats. Där plockade vi upp hennes franske pojkvän som flugit från Pariiii. gullhönorna vettu. Sen åkte vi hem igen, gjorde mat osv. Bestämde mig att gå ut och gå så det gjorde jag. När jag kanske hade 1-2 km kvar började det att tokregna! Kan ju säga att jag sprang. Att jag blev blöt gjorde mig ingenting men min stackars lilla iPod som låg i fickan på magen var inte lika glad över regnet. Så jag sprang, för min lilla Poddies liv. Haha. Kom hem, genomvåt och dötrött, men lillen överlevde ♥

Nu ska jag följa med syster in till stan och visa the frenchie Stockholm!
Later!

Kommentera

Publiceras ej