I feel like a puzzle, I can't find my missing piece

0kommentarer

Jag har sådan beslutsångest.

Imorgon bilar jag till Sundsvall men Josse och JC. Mycket trevligt, ska träffa Victoria på kvällen och sen på fredag är det pappas 50årsfest. Tidigt på lördag rullar bilen tillbaka mot Stockholm och då är frågan om jag ska åka med eller inte. På lördagkväll är det en kompis som firar sin 18årsdag, men jag kan bara vara med till typ 11. För sedan ska de myndiga, otippat nog, gå på krogen. Synd att jag bara har 4 månader kvar att vara minderårig. Kul liv.

Jag kan stanna till söndag eller lördag också men då måste jag åka lastbil hem. Det hade varit grymt skönt att få åka bil från dörr till dörr men att stanna hade ju också varit trevligt. Skolan drar igång nästa fredag så det hade varit bra att vila upp sig lite innan dessutom.  B E S L U T S Å N G E S T



Lite bilder från forskarskolan:
Jag är best friend med Alfred Nobel
NT-gängetGrymmaste gruppen.SÄLARNA! ♥Fokuserad!Snyggaste glasögonen i stan.

Häftigaste forskarna jag känner till. Nobelpriset nästa.

Nu ska jag försöka packa lite och sen drar jag ner till Maria.
Hörs!

Kommentera

Publiceras ej