I am done with you I'm sailing my own

0kommentarer

Idag mår jag mycket bättre, wiho!

Var tvungen att gå på skolan idag för vi treor hade projektdag, introduktion på projektarbetet osv. Jag gick ju forskarskolan i sommar så det var mitt projektarbete. Så vi fick typ snacka med en lärare och alla vi coola som forskade behöver typ bara göra några mindre ändringar på våra rapporter, sen är PA:t färdigt. Riktigt bra!

Gick hem igen vid typ 12. Hade massa läxor eftersom jag missade lektioner igår, så det var bara att sätta sig med kemin. Jag läste kemi A i ettan = över ett år sedan. Att börja med kemi B nu känns inte så superkul men när jag satte mig med uppgifterna gick det faktiskt bra! Jag blev helt förvånad. Hoppas det blir bra jag!

Sen har jag stickat lite på Knut också, han är 111 cm vid det här laget! Min lilla halsduk, jag är så stolt över honom! Sen har jag ritat en bild, hihihihoho.


Hahahhhiih.
Nu ska jag gå.
Hejdå.

Kommentera

Publiceras ej