Deppig som en potatissäck

0kommentarer

Känner mig inte så peppad för tillfället.

Var faktiskt rätt så peppad att börja skolan, träna osv. Igår efter en springtur fick jag ont i halsen. Döden. Så idag har jag lite sjukdomskänningar och då går mitt humör i botten. Vi började dessutom med fysiken igen idag. Vi har, som tur är, repetition av de tidigare områdena vi läst. Så på håltimmen satte jag mig och läste igenom, allt kändes väl ändå okej och sådär men när jag kom hem, fy. Efter ett halvår och repetition tycker man väl att jag ändå borde kunna förstå uppgifterna? Första frågan på A-delen (den "lätta" delen) fattade jag ingeting på. Andra ingenting heller. Kollade på tredje, ja den kunde jag kanske. Nej tyvär, helt fel.
MAN BLIR SÅ LYCKLIG

Jag köpte hur som helst ett årskort på friskis&svettis igår! Nu ska här gymmas, spinnas, jympas... coreas... Nä, men träna ska jag!

FRISK OCH SVETTIG!

Kommentera

Publiceras ej