We can never go home, we no longer have one

0kommentarer

Det är påsklov, solen skiner och allt är underbart!

I tisdags körde jag och mami till Sigtuna och jag fick övningsköra efter E18. Trevligt men läskigt. Fick möte på världens smalaste bro och jag höll på att köra på en ekorre. Den överlevde turligt nog. Här kommer lite bilder från den dagen:



Namnamnamnam!

Annars i veckan har jag varit inne i stan och kört lasedome, kom faktiskt fyra. Wiho, en väldig prestation för mig. Idag har jag varit i Viksjö och spelat fotboll med några ur klassen. Hade väldigt kul och fick faktiskt in ett mål, wohooo! Det kan jag säga är en enorm prestation, för att vara mig såklart. Var typ död efter. Sjuk värme nu, svettades som jag vet inte vad där i solen! Inte för att jag klagar, det får gärna bli varmare.

Imorgon är det långfredag och då blir det påskmiddag hos moster + släkt. Trevliga människor och underbar mat, inte helt fel.

Så nu ska jag väl krypa ner i soffan framför någon förhoppningsvis bra film.
HEJDÅ

Kommentera

Publiceras ej