Oh boy, you make me feel like

0kommentarer

Hujuj, vilken dag det har varit, och vilken start på lovet!

I fredags var jag och tränade. Hade precis laddat mitt SLkort med 30 dagar för 550 riksdaler, fredagen var den första av de 30. Självklart tappar jag det någonstans på vägen hem från träningen. Lyckat Lina!

På lördagen vaknade jag runt 10 och var asnöjd över det faktum att jag hade lov. Åt gofrukost med ägg, bacon och müsli i solen på balkongen, helt underbart! ♥
Efter det gick jag ner till Jakobsbergs centrum för att byta ett par jeans. Väl hemma började jag sedan att städa och städa, det gjorde jag minsann! Dammsög och moppade nästan varje golvyta i lägeheten, dammtorkade, gjorde i ordning på diskbänken, tömde papperskorgar och jag vet inte vad! Nöjd var jag i alla fall när jag var färdig sen.

Idag var det till att gå upp rätt tidigt för idag skulle det hit gäster. Imorgon fyller lilla mamma 49 och det måste ju firas. Före det skulle vi dock ner till stadium och kolla löparskor. Där får jag hjälp av en jätteduktig kille som hjälper mig hitta ett par suveräna skor. Gick jag därifårn lite fattig? Ja. Gick jag därifrån lite glad? Nej, mycket glad var jag.

Sen kom lite släkt och idag har jag ätit tårta typ 3 gånger och dessutom varvat det med kakor, kaffe och choklad. När de åkte kom några av mammas kompisar med en kabel i present. "Men, vad gör den här kabeln?" Undrade mamma. När de kommit in allihopa såg hon ju att de hade med sig en TV!
AHMAIGAAD, en 32" TV! (Jättestor skillnad om man jämför med den gammla)
IIHIH, typ min födelsedag också! Vi tampades med installationen av kanaler långt och länge bara för att inse att problemet var en felkopplad sladd. När vi väl fått igång TVn fikade vi, för hundrasjuttielfte gången för min egen del.
TVn♥

Så när alla gått vid åtta drog jag ut på årets första officiella springtur. Helt underbart. Det var fortfarande ljust trots att klockan var åtta, jag hade mina nya überfina skor och jag orkade faktiskt springa hela vägen!

U N D E R B A R T

Nu ska jag gå och sova för tro det eller ej, jag ska upp 04.30 imorgon. På lovet.
Fyller mamma år så gör hon. Att hon börjar 7 gör ingen skillnad.
Så nu ska jag sova.
GONATTTTTT! ♥

Kommentera

Publiceras ej