No one but me

0kommentarer

Hejski!

Haft en lång och jobbig dag på skolan idag. Började 08.30 och gick från skolan vid 16.30. Då gick jag och Sofia hem till Maria och pluggade ännu mer fysik!
Fysikprov om två dagar. Kul.

Imorgon blir det väl att pressa in de sista möjliga av fysikformlerna, packa väskan och göra mig redo för avresan mot Sundsvall som blir direkt efter skolan på torsdag. Ska bli jättekul att åka upp nu. Verkligen.

Idag hade vi hinderbana på idrotten. Daniel i min klass är väldigt akrobatisk och "klättrig" av sig om man kan utrycka det så. Han höll i lektionen och gjorde typ the hinderbana of doom. Efter ett tag delades vi in i lag med två personer i varje. Alla fick varsitt band som man skulle sätta som svans. Sedan skulle man jaga varandra i superbanan och försöka ta band. Jag dog. Okej, jag slog bara knät så nu har jag ett blåmärke. Men ändå. Aj.

Sitter här och försöker knåpa ihop en redovisning om en liten Lykke Li tills morgondagens engelska. Vi skulle välja en artist och en låt av den artisten och analysera budskapet. Lite jobbig uppgift men kul att välja artist själv.





Inte direkt ful eller dålig!

Nu måste jag sova, gonatt!

Kommentera

Publiceras ej