Det ekar över alla taken

1kommentarer




Ingen är nog så glad som jag är just nu.
Det är vår och jag har idag köpt mina första egna converse. Köpte skorna för 399 riksdaler. priset i mitt ♥! Hade planerat att köpa svarta men superpriset hade fler än jag hört om så det fanns inte ett enda par svarta kvar. Dock massa konstiga färger i stl 44. Hittade dock ett par som var liiite för stora för mig men som fungerade ändå. Massa tur hade jag att de var i den snygga blå-gröna färgen! Ah, lycka!

Planerna efter skolan var alltså att kolla på skor och plugga biologi. Har en muntlig redovisning imorgon om en fördjupningsuppgift inom genteknik. När jag jobbade med den förut idag kom jag inte in på mailen så jag kunde skicka power point-presentationen till mig själv. Fick panik, skrek och viftade med armarna. Fick veta att man kunde komma in på skolans nätverk hemmifrån så jag struntade i att skicka för jag kunde ju komma åt filen ändå. När jag försökte komma in på nätverket hemma blev det bara Fel vid sidhämtning. Graaah, min presentation kommer bli super! Nä, får väl antingen gå till skolan tidigare och träna på den eller kolla om jag kommer åt nätverket på morgonen. Helst vill jag göra det hemma eftersom jag skulle vilja säga det som jag ska säga högt. Men vadå, jag kan väl sitta och prata med mig själv i datorsalen?
Nej hu.

Alla bara fyller 18 hela tiden! Idag blir Amanda vuxen. Det är typ 240 kvar tills jag blir det. Forever young. Nästa helg ska jag åka till Sundsvall, då fyller Isabelle 18 och det blir kalas för henne. Hmf, jag vill fylla år NU!

Nu i helgen blir det majbrasa och ska träffa Juliaaaaaa, WII!

Fast just nu ska jag nog faktiskt göra mig i ordning och sova.
Gonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt!

1 kommentarer

Josef

01 May 2011 01:45

Du ar eventuellt koolast i hela varlden. Jag blir glad av att lasa pa din blogg! Om 3 veckor och 33min lyfter mitt plan fran Cancun..... Gaaaaah langtar!

Kommentera

Publiceras ej