All I want

0kommentarer

Hallå där!

Haft en väldigt händelserik helg i Sunsvall. Väldigt trevligt!


Tänkte väl inte gå in så ingående men kan ju sammanfatta lite. Så på torsdagen åkte jag lastbil upp till Sundsvall och Victoria. hennes pappa jobbar på ett lasbilsföretag, så det var hans kollega jag fick åka med. Fredagen var jag in till stan, skvadern, birsta, pappa och hemma hos Josefin med övriga tjejer från min old classiiee. Väldigt trevlig dag sammanfattningsvis. Här kommer den snyggaste bilden på mig. Någonsin.


lördagen åkte jag in till stan, köpte sushi och vaniljbullar med min käraste Stephanie. 40 bitar till två pers, mums.
Åkte sedan en snabbis till Julia och tog på eftermiddagen bussen tillbaka till Victoria. Då blev det grillning och massa trevligt folk, helt underbart.

Blev en mycket trevlig kväll. Idag började vi dagen med gofrukost i sängen. Vid 12 gick mitt tåg och nu är jag hemma igen. Borde väl gå och sova nu så man orkar upp i skolan imorgon.

Hmf, blev väl inte så kort men... Äsch!

Nu är det bedtime.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej