29-09-2010

0kommentarer

Är arg. Hatar att jag blir helt rubbad när mitt blodsocker faller. Blev riktigt arg förut på engelskan, för att jag inte förstod en uppgift. Det bara låste sig för mig. Efter det gick jag hem, åt en banan och allt blev lite bättre. Är dock sur på uppgiften fortfarande. Ska äta lite mat snart, sen blir det träning, skööönt!

Har inte så mycket att skriva om här nu för tiden. Skolan äter min tid. Träningen också. Så jag gör inte så mycket utöver skola och träning. Spännande tjej. Imorgon har jag kortisdag i skolan. Eller ja, orienteringsdag. Från 9 tills vi är färdig. Uscha! Hoppas det går bra i alla fall. Sen ska jag simma på kvälleeeeen. Roligt roligt.

Nu ska jag sluta skriva helt onödiga grejer. Jag får väl sluta skriva helt. Borde fixa lite mat innan jag åker. Hm.
Aaa.... Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej