26-09-2010

0kommentarer

Hemma, var ligger det någonstans, kan någon ge svar?
Är "hemma" från helgen jag var "hemma".... Eh ja. Jag är i Sthlm nu, har varit i Sundsvall. heheh. Tror jag spyr, har ätit godis, kakor och thaimat hela dagen. Därför tror jag att jag ska hämta godiset som är kvar och äta lite till! Hm, om jag orkar dvs. Alltså inte. Hade det väldigt trevlig. I fredags åkte jag till Steffy direkt när vi kom med bilisen. Skulle egnetligen sova hos Vickan, men så blev det inte. Så jag och Steffy gick till Martin istället och var med honom, Adrian och Micke! :) Sen blev det så att jag sov hos Steff. Dock skulle hon med familj bort lördag förmiddag, så jag blev ensam i huset ett tag. Jag gjorde mig i ordning och fortsatte sedan mot Vickan. Var där i någon timme och myste. Sen tog jag bussen till Mathilda och Njurunda. Där väntade vi på Elin och Vickan. Ja, vi åt tacos, sjöng sing star och pratade om livets stora frågor. Imorse gick jag därifrån till Amanda rätt tidigt. Hon hade dock inte vaknat, så jag gjorde frukost till henne. Sen satt vi i hennes säng, åt kakor och var allmänt bra! Föri övrigt, ballerina kladdkaka vanilj + mjölk = Supergott. Åt nästan hela paketet. Mums! Sen hämtade mamma mig vid typ två så åkte vi söderut igen. Så vi kom hem vid sjutiden. Sen har jag (inte) pluggat. Måste nog kolla på engelskan innan jag kojsar. .... :c
Jag har ju godis, för det kan jag göra allt, ink plugga. Eller nej. Aja, vi får se. Imorgon är det skola och förhoppninsvis träning. Gaaaah, mitt liv är rätt enformigt nuuuu. Diieees! Jag ska sluta klaga, är bara lite less. Blir nog bra sen!

Mykkkkkkket trevligt. Lägger upp lite fler bilder på facebook...
Nu går jag, hejrah!

Kommentera

Publiceras ej