23-09-2010

0kommentarer

Fredag imorgon = Sundsvall!
Wohoooooooooooooo! Dock har jag inte så mycket inplanerat.. Hm, mindre bra. Vi tar bilen upp, mamsen och jag, direkt efter skolan imorgon. Så jag måste packa ikväll. Usch. Dock bara två nätter, inte så mycket att packa. Blir Stephanie direkt när vi kommer, sen tror jag att jag sover hos Victoria. På lördag blir det Amanda och förhoppningsvis Steff. Sedan åker vi igen på söndag. Trevligt ändå!

ÅHHHHHHHH, vad är det nödvändiga i ett sockerberoende? Min kropp kräver socker ca 12 h av dygnet. Whyyyyy? Vill bara gå ut i köket, ta fram den blåa bunken, slänga i ägg, socker, smör, kakao, mjöl, vaniljsocker, salt och röra om. Kladdkakssmet färdig, ät! Sjukt sugen! Men ska inte... ska iiinte...! Åh. Känns ju lite bättre att jag börjat träna nu, men jag ska inte. Borde inte. Borde plugga men framför allt packa. Det där dumma sockret, varför måste det vara så gott?! Skaaaaa INTE! Vill.... Men ska inte.

Om ni undrar vad det är jag för strunt gör när jag inte pluggar eller tränar så är det sånt här.
Hohohohohoh, grööön!
Nu ska jag packa (och inte göra kladdkakssmet..!)
Hejdaaaaaaaaaah!

Kommentera

Publiceras ej