16-09-2010

1kommentarer

Don't push it we both know
I'm falling every time
You look at me
Like you did
When you were mine -
Hide away, Laleh

Hohohohohoh, hejsan!
Kan ju berätta att jag var borta i Hallonbergen igår för lite träning, tro det eller ej! Sjukt skönt! BK träffen heter boxningsklubben. Svinbra var den. Det enda jobbiga är ju att det tar minst en halvtimme att pendla dit. Syyyyynd. Det finns ju en klubb här nere brevid skolan, men den är tydligen inte så super. Åhhhhhhhhh! Jag kommer bli så sjukt less på att pendla om jag ska träna 3-4 gånger i veckan. Jag hatar att välja.

Idag har jag en lektion. En. Från 15.30 till 16.45. Igår hade jag en lektion från 10.00-11.00. Bra schema! Ska läsa på lite om Feministiskt initiativ och SverigeDemokraterna nu. Kul. Fick F! i svenskan och SD via samhällskunskapen. De bästa partierna man kan få! Typ.
SD in my heart! nästan...
Helt störda människor. Stog i Metro om denhär filmen: http://www.youtube.com/watch?v=4JA4TC8anM0 Soran Ismail träffade några från SD, det slutade ju trevligt. Hahahahahhaha, och de ska vara Sveriges tredje största parti!
SD. Huga. Hahahahah det är bara skrattretande!
Nu ska jag läsa om dessa underbara partier! Kärlek!

Hejraaaaaaah!

1 kommentarer

Josihoo

16 Sep 2010 17:50

Usch tur att jag rostade sa slipper jag iallafall den angesten. Saknar dig, va bra att du akte pa boxningen!! Vill hora allt nar jag ringer. Pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej