16-09-2010 Pimp my room

0kommentarer

Har fixat lite på mitt rum ikväll! Har städat, satt upp en hylla, krokar och en spegel. Jag hade ju tänkt sätta upp hyllan ovanför sängen. Så jag började mäta, rita var den skulle sitta osv. Christer (Mammas homie, hjälpte mig att sätta upp) gör hål där jag har markerat. Sticker in en skruvmejsel typ. Han kommer IGENOM till något. "hmm, gick det igenom till klädkammaren (garderobem eller whatever) på andra sidan väggen" tänkte jag. Icke. Det är ju så att jag har en skjutdörr. Dörren glider in i väggen. Vi gör ett hål i väggen = vi kommer till dörren. Hahahahah, misslyckat! Blev ett litet märke på dörren såg jag, när jag drog ut den. Men det var min väggie som fick ta smällen.  Stackarssss!

Den röda pricken = hålet. Så nu är min fina lilla vägg skadad, stackars liiten beeebis! Ska spackla och måla över det någon dag. Blev gaanska så omständigt nu. Jaja, slänger upp bilderna på övriga pimpet, sen blir det nog sängen.

Hyllan fick bli åt andra hållet. Nu är det tre feta hål i min fiina, fina vägg med tapet bakom hyllan. Grät lite innombords när Christer slog hål. Stackars mammas lilla älskling!

Nu äre bedtime, gonattiiiis!

Kommentera

Publiceras ej