09-09-2010 On my way

1kommentarer

Hohohohohho, imorgon får jag åka hem!
Ska bli fruktansvärt skönt att kunna göra saker precis som man brukade förut. Sundsvall, du är min fristad! Blir en tidig morgon. Lär väl gå upp vid 05.30. Eller kanske tidigare, om jag inte duschar ikväll dvs. Mitt tåg går 06.30 från centralen, sen är det bara tre timmar mellan mig och Sundsvalls station. Hihi. Overkligt och skönt! Undra om det kommer kännas helsjukt att allt är som vanligt igen ellerom jag inte kommer tänka på det, för att det är precis som vanligt? Onodigt-tankande.se

Ikväll väntas det packning och matätande. Lär väl få plugga matte också. Är så efter i plaeringen att det inte finns. Eller ja, jag har inte börjat med den här veckans uppgifter än. På en torsdag. hahaha. Hade japanska sista lektionen idag också. Älskar det språket! Hoppas jag kan hänga med så jag faktiskt lär mig något. Är väl upp till mig själv och hur mycket tid jag vill läggga ner. Jaja. Jag må vara omotiverad, men japaska är något jag verkligen vill kunna!

Har kollat på boxningtjosan nu också. Tänkte kolla här nere i jakan, precis brevid skolan men har hört från flera håll att det tydligen inte är en sån jättebra klubb. Synd! Hade varit så otroligt skönt att slippa pendla. Har kollat på BK träffen i hallonbergen, Sundbyberg. Man kan tydligen bara droppa in så jag lär väl göra det någon dag nästa vecka! Skulle vara skönt att komma igång igen. Jag behöver det, minst sagt!

Den sa: Jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån
Från din öde ö, från dina papper och pennor
Du är en förlorare, men du kan gömmas I min mun
En människa är inte tung att bära på
Laleh - Bjurö klubb. Jag älskar den :')

Nu ska jag gå och äta mati. Smaskiii rotfruktsgryytaaa! lovelove!
Byebye darls!

1 kommentarer

Watashi wa mecechico-jin dessss

10 Sep 2010 22:11

Hej gumman, guuud vad jag skrattar nar jag laser din blogg! Ahhhh vad jag saknar dig redan! Det ar efterblivet varmt har, ca 30 grader dygnet runt och svetten rinner bara av att sitta vid datorn. Ratt najs anda. Igar akte vi till stranden fast bara nagon timma. Jag lag i skuggan precis hela tiden men fick anda typ brannmarken! Galler att vara forsiktig. Hittade April igar (helt rostig och smutsig och ingen luft i dacken, ville nastan falla en tar) men idag ar hon fixad sa jag cyklade till stranden... och fick soleksem. Varre saker kan man ju lida av haha. Have fun i Sundsvall! Pusspuss o karlek

Kommentera

Publiceras ej