07-09-2010

0kommentarer

chacha!
Kommer hem till Sundsvall om... Det är tisdag idag.. Då blir det om.. Tre dagar! Wohooo! Blir massa trevligt hoppas jag.
Jag orkar inte plugga, orkar verkligen inte. Jag är så lat! Vi ska ha ett litet "lektionsprov" i matten på fredag. Vilken otur att jag skulle hem då tänkte jag. Min mattelärare, han tyckte jag kunde ta provet på torsdag då istället. Najs. Eller inte. Sen har jag engelskaord tills imorgon. Plus att jag ska plocka gräs till biologin. Gräs. Vi ska tydligen göra en labb med det. Sen så har jag ju enormt mycket matte ovanpå det. Jag är så dålig på att planera. Undra varför jag sitter framför tvn med datorn i knät. Huuuuuuuuuuuga.

Jag SKA plugga! ska. ska. SKA! nu. snart...
Nä, bara att göra det. Lite te bara, sen så!

Kommentera

Publiceras ej