Vilken färg har själen älskling?

0kommentarer

Är så grymt trött nu! Har dock skrvit rätt mycket av biologirapporten idag. Lär väl få avsluta det imorgon, fixa det sista osv. Dock ska jag förshoppningsvis in till stan på kvällen. Martin och Andrea plus övriga es2 och 3or är i Sthlm med skolan så.. ja, tänkte busa lite med dem : D
Suttit och lyssnat på Carolina Wallin Pérez version av kents pärlor nästan hela kvällen. Grym tjej. Carolina Wallin Pérez – Pärlor
Ja, har väl inte så mycket att tillägga. Vet inte riktigt vad jag ska dra på mig till maskeraden på tisdag. Överväger att köra på mustach, en randig tröja och fransk accent. Kanske köpa en baguett också. Aja, det löser sig. Säger jag jämt, har fortfarande inte hittat sovplats för lördagen, suck.
Ja, nu ska jag sova. Blir en tidig morgon, ska ha idrott i någon "special"hall. Vi ska ha gymnastik. Jag är väldigt (o)kordinerad. Jag lär riva hela stället. Eh, jag menar.. Jag kommer volta omkring, heheheh!

Ja, nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentera

Publiceras ej