Som mareld i havet.

0kommentarer

Hejsaaaan!
Har suttit här och skrivit hela kvällen. Nästan. Martin var ju i stan, så åkte in till honom och några i hans klass i typ en timme. Sen åkte jag hem, satte mig och skrev på direkten. Drrrrrrrrrrryg rapport vill jag lova. Den där höinfusionen jag tjatat om. Mikrokosmos hit, mikrokosmos dit. USCH! Nu är jag färdig! Ska bara skriva in startdatumet på skolan imorgon (kommer inte ihåg när vi startade det), sen blir det att skicka till Inger. Snälla, SNÄLLA, låt det gå bra. Jaja, orkar nog ändå inte göra mer nu. Borde ha skrivit en grej till svenskan egentligen. Men jag är trött, så strunt samma!
Börjar få lite panik över att jag inte har någon sovplats nu på lördag. Jag måste fixa det imrogon, bara måste!
Ja, nu ska jag sova. Imorgon är det sista dagen innan lov, S K Ö N T !  Ihihihi, imorgon är sista morgonen att gå upp supertidigt.

Lykkkklig chey. Gonatt!

(Ehhh.. Datorn sa fshooouu föut och bara stängde av. Så gör den ibland. bara för att den vill. Dt spelar ingen roll om det är mycket batteri eller inte. Dock gör den aldrig så om man har laddaren i.. Hmmm... Strunt samma! Den gjorde det när jag satt och skrev. Fick andnöd och kunde inte andas riktigt förän jag såg att hela dokumentet var kvar. Tack word!)

Kommentera

Publiceras ej