Heaven ain't close in a place like this.

0kommentarer

Hej alla muppar!
Snart är det lov, snart! Det resulterar i att alla uppgifter ska in, områden ska avslutas i skolan osv. Skitmycket att göra helt enkelt. Har pluggat röven av mig ikväll. Slutade tidigt och gick hem på en gång. Tänkte försöka plugga på direkt, men mit huvud hotade med att explodera och somna. Så jag drack massa vatten och sov en timme. Sen tänkte jag plugga igen och hoppades att huvudvärken skulle ha gett med sig. Icke. Slog på kaffe och tog en huvudvärkstablett. Gjorde susen, pluggade som aldrig förr. Har engelskaprov imorgon så har pluggat på alla oregelbundna verb, massamassamassa glosor och annat. Nu sitter jag och ska försöka skriva en biologirapport om en höinfusion. Mycket tråkigt men det ska vara färdigt innan fredagen är slut. Tydligen rätt jobbig rapport. Min klass har ju redan läst biologi A, så jag läser det med nv1b nu. Min klass rådde mig till att BÖRJA NU. Hehhee, får väl göra det! Sen har jag massa matte som jag inte gjort än. Dumma derivata, vad har jag gjort dig? Hm, får väl göra det på torsdag om jag är färdig med rapporten, vill inte ha något att göra över lovet!

På lördag går mitt tåg från station mot Sundsvall vid typ två. Har inte hittat sovplats för lördagen ännu.. Hm, bra planerat! Ingen som känner för att ta in mig i sin boning?
Uschusch, nu måste jag fortsätta skriva och sedan sova!

Huga, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv.
Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej