Fufufu, snart åker jag!

0kommentarer

Imorgon blir det Sundsvall. Mysigt! Ruskgt skönt att vara ledig nu. Synd att det bara är i en vecka.
Så imorgon blir det Amanda på kvällen (massaaaaa godis och andra onyttigheter har jag planerat) sen Steff på söndag. Får vi väl se hur veckan blir, var jag sover, vad jag gör osv. Måste packa nu. Städa också. Mitt rum är jättestökigt! Jobbigt att komma hem och behöva städa, så jag tänker göra det innan jag åker. Jag är dålig på båda grejerna. Bra på att sitta vid datorn tydligen... Dock mår min lilla beebis till dator inte så bra! : (( Batteriet krånglar så man måste ha laddarn i jämt. "Du har problem med batteriet, vilket kan göra att datorn plötsligt stängs av" säger datorn när jag håller över batteri-ikonen. Mamma ska köra till Sundsvall igen helgen efter lovet, då blir det väl bara att ta med sig datorn och hoppas att det går att fixa. Fårväl leta fram kvittot hema hos pappa. Hoppas det ordnar sigggg!

Nä, nu måste jag packa.

Heidåååååå!

Kommentera

Publiceras ej