21-10-2010

0kommentarer

Hohohoh, idag har jag övningskört, för första gången på någon månad. Började inte skolan förän 14.20, så jag och mamma körde innan. Gick faktiskt bra! Har ju inte hunnit köra så mycket än så körde typ över 50 idag och tyckte det var jätteläskigt. Det värsta var iaf när jag skulle krypköra och vända på en parkering. Fick motorstopp typ 3848767324 gånger innan det fungerade. När vi kört ett par meter säger mamma "är du säker på att du hade ettan i?" Jag hade kännt så den inte gick att flytta "mer åt ettan" (om man kan säga så?) men tydligen hade jag känt fel. Jag hade försökt starta på treans växel. Det fungerade ju det med, efter ett tag... Heh.

Sen åkte vi hem och åt lunch. Snabbt efter blåste vi ner till Stockholm quality outlet och nikes affär. De massiköper grejer så priserna kan sänkas. Najs! Blev en träningstop och två tshirtar inne på nike. Toppen var slut i svart och fanns inte i rätt storlek i vit. Så jag fick ta en rosa. Eller ja en cerise. Riktigt skrikig. Jaja, det fungerar väl det med.

Sen skjutsade mamma mig direkt till skolan. hade matte, som jag inte alls förstod. Vad vill derivata? U S C H.  Sen var det japanska, trevligt. Har prov på måndag. Blir därför rätt mycket olugg över helgen, mindre kul. Har biologi som behöver göras också. Plugget, Im a slave 4 you!

Nu är jag på tok för trött för att fortsätta skriva. Gonatt darls!

Om en dryg vecka blir det Sundsvall, yay!

Kommentera

Publiceras ej