20-10-2010 Boys don't cry

0kommentarer

Bra dag idag. Alla har dåliga dagar, gårdagen var en sådan för mig. Kroppen är bättre idag. Hade riktigt kort dag också, skönt. Var lite lektioner som inte blev av osv, därför rätt mycket plugg ändå. Bara 9 dagar kvar till lov. Ska nog till Sundsvall nästan hela lovet. Skulle vara skönt att slippa stressa mellan allt. Bara mysa på. Har bara kollat på biljetter än så länge. Beställer förhoppningsvis tågbiljett upp för lördagen den 30. Sen blir det nog buss hem, så satans dyrt annars. Åker nog hem så sent som möjligt typ söndag eller liknande. Ska bli grymt najs. Känner mig lite osynlig här, overklig. Måste komma, skrika lite och bevisa att jag fortfarande finns. Hehehe. Yepp!

Har bara sprungit runt här och gjort ingenting. Kommer bli galen innanför våran lägenhets fyra väggar! Huga, jag blir så rastlös när jag inte får träna. Nä, nu måste jag sätta mig med japanskan igen. Sedan blir det väl matte och biologi, kuuuuuuuuuuul.
Konichiwa!

Kommentera

Publiceras ej