17-10-2010

0kommentarer

Usscchhhchchchch, är så förkyld!
Igårkväll kom det, hur snabbt som helst! På förmiddagen var mamma och jag in till stan och såg på chokladutsällningen, på kvällen låg jag nästan död i sängen. Hoppas innerligt att det försvinner lika fort som det kom. Imorgon måste jag verkligen gå på solan. Har nog lite feber nu, men jag hoppas att jag känner mig pigg nog imorgon. På engelskan ska vi läsa upp våra noveller som vi skrivit och jag glömde ta med mig det hem över helgen(jag är så klantig!), så jag har inte tränat alls. Borde därför gå till skolan tidigare så jag kan läsa igenom det någon gång. Innan engelskan har vi samhällskunskap som jag också måste gå på. Det är sista lektionen innan en redovisning av ett grupparbete som handlar om Rysslands statsskick. Jag och Victoria behöver verkligen öva på våran! Vore inte direkt super om jag missade det. Jaja, vi får väl se hur det går. Vägrar kroppen är det bara att lyssna till den. uschhhhhh!

Måste lägga in bilder från chokladutställningen också, sjukt coola grejer. Köpte med mig mumsmumsiga praliner hem och smakade riktigt läckra grejer på plats. Ja, mer om det när bilderna kommer!

Nu ska jag försöka sova av mig lite av den här hemska förkylningen, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej