15-10-2010 excited!

0kommentarer

Jag är så lycklig! Har äntligen fått photoshop igen! På den stationära (som krashade för snart ett år sedan) hade Andreas fixat ps 2 tror jag.... Nu har jag ps5. Shieet, upgrade! Bara att lära sig de nya funktionerna, sen blir det najsssss. Har suttit med det nästan hela kvällen. Ah, I'm so happy!(I'm so glad, that I met you. I'd like to thank you and thank you means merciiiii)... . .. .  (Reklamfreak, I know. Jag kommer ihåg de mest udda sakerna)

Imorgon, rätt tidigt, ska jag och mamma in till stan och gå på chokladutställning. Fina chokladskapelser och förhoppninsvis smakprov, hihi! Vi tänkte vara där när det öppnar vid 10 så vi slipper jättelånga köer och så. Därför blir det att gå upp tidigt. Så jag går nog och lägger mig nu.

Fick tillbaka matteprovet idag också! Fick en poäng över gränsen till mvg, så jävla nöjd! Har nog aldrig slitit så mycket inför ett prov tror jag. Skönt med resultat då! På tal om resultat, det går mycket, mycket bättre på träningen nu. Verkligen skillnad jämfört med när jag började för.. Ja, kanske en månad sen?

Detta har jag gjort ikvälllll
l ll l llll ll  ll

Fortfarande inspirerad av Burton. Hm, kanske märks i den andra. Jaja, nu ska jag faktiskt sova!
Good night, sleep tight!
Puss!

Kommentera

Publiceras ej