12-10-2010

1kommentarer

En helt vanlig dag. Skola. Träning. Helt vanlig. Förutom att min moster som bor i Sydafrika var här... : )
Har haft rätt lång dag i skolan. Andra lektionen hade vi idrott och innebandymatch. Klassen hade fått veta i förväg vilka som skulle ha svarta och vita Tshirts. Blev faktiskt väldigt roligt, kände mig bidragande! Trots att jag sprang efter bollen två gånger då jag inte riktigt hann stanna, så jag föll nästan över sargen... Heh... Övrigt var det najs. Mitt lag vann självklart! Slutade som 3-5 till oss eller liknande. I slutet av matchen blev det inte riktigt så mycket spel bara, pojkarna ville så hemskt gärna vinna och kände inte för att byta. Det var trevligt ändå!

Träningen idag... Jag svettades som en gris. Fruktansvärt ovanligt. Nej. När jag skulle hem missade jag självklart tbanan också. Suck. Så jag skulle ta bussen till Sundbyberg istället och sedan pendeln. Busskuren ville inte sammarbeta,kunde inte hitta den så höll på att missa bussen. Inte jag inte, sånt händer väl aldrig mig? Nu är jag väldigt trött i alla fall och ska sova. Liten sovmorgon blir det nog. Börjar lite innan tio. Skönt, jag behöver sömnen.

Jävla byxor jag vill ha. Vet exakt hur de ska vara, lär därför få sy dem själv. Om jag verkligen vill ha dem alltså. Dock lär det inte gå så bra med tanke på att mammas symaskin är på vilovägar till Norge med min virrige bror som sällskap. Huga, får man någonsin återse den?

Nä nu börjar mami snarka i rummet intill. Det betyder bara en sak: sovdags!
Så gonattiiiiee, du som orkat ta dig hit!

1 kommentarer

Josefin

14 Oct 2010 14:37

Jaaaaa kom till Mexico, hitta jobb, jag viiiill! Och vilken mysig helg du verkar ha haft, det later harligt. Jag langtar inte hem alls, men sag pa facebook att folk hade skrivit att forsta snon kom idag (iaf i typ umea) och da langtade jag lite... Efter mysiga morgnar inomhus med varmt te, julstamning och morka kvallar med tanda ljus... Saknar dig mest!

Kommentera

Publiceras ej