10-10-2010

0kommentarer

Har haft en mycket trevlig helg med underbara Victorioa. Åkte in och mötte henne i fredsags em, sen åkte vi hit och åt mat. Vid niotiden gick vi ner till NTgymnasiets insparksfest. Hade rätt roligt, vi blev uppdelade i lag och hade typ tävlingar. Mitt lag, lag beta, vann självklart! Hahaha, mycket viktigt! Jaja, vi gick hem rätt tidigt och slog på en film, step up 2 the streets. På lördag var vi ute och gick innan vi åkte in på stan. Träffade för i övrigt två från lag beta på donken, där vid hötorget tror jag den ligger.. Vilka är oddsen? Jag köpte en enooorm mugg från indiska också! Har inte hunnit dricka te ur den än men använt den som en godisskål. Fungerade rätt bra det med. Flexibel mugg... :)
Dooodiiis! <3
Sen kollade vi på p.s I love you och American pie: bandcamp på teeeveeen. Sen sov vi, skönt! Imorse drygade vi (jag) på rätt länge. Victoria duschade och gjorde sig i ordning, jag sov som ett barn. Sen åt vi frukost, hon packade och vi tog det lite lungt. Fram mot två gjorde vi mat, dottis. Åkte med henne in till station och följde med henne till spåret där hennes tåg skulle komma in. Sen tog jag pendeln igen, men mot västerhaninge. Jag och mammsen skulle på middag till Gunlög och Rob. Gunlög är mammas moster.. Så ja, mys med mat där. Så vi kom hem därifrån för inte så jättelängesedan. Sammanfattningsvis har det varit en väldigt trevlig helg.

Imorgon har jag tydligen inga lektioner.... Jag har en känsla av att jag ändå borde infinna mig på skolan, har ganska mycket att göra. Efter skolan hoppas jag på att jag skriver ett cv eller mer personligt brev. Är pepp på att skaffa jobb på donken, max eller dylikt. Förhoppningsvis resulterar det i en resa till Mexico och min syster mot våren. Då måste det sparas och tjänas pengar ifall det ska hända. På kvällen lär det väl bli träning också, riktigt skönt. Lär ju ha gått upp nåt kilo efter alla onyttigheter som har ätits den här helgen. Nu måste jag sova. Fy så underbart det låter. Har inte kollat ett dugg på böckerna jag tog med mig hem. Väskan står med böckerna i på samma ställa som när jag ställde den där efter skolan i fredags. Orörd. Rätt illa. MEN det ska jag inte tänka på nu, för jag ska sova.

Sleep time now.
Goooooooooood nighttt, sweeeeaat dreaaams ('bout me!), lov-v-v-ve.

Kommentera

Publiceras ej