07-10-2010

1kommentarer

Så dagen började med matteprov. Jag tänkte att jag skulle gå till skolan lite tidigare än nödvändigt så jag slapp stressa osv. Tänkte gå hemifrån vid åtta. När jag borstar tänderna och kollar på klockan är den självklart kvart över. Bara att springa ner till skolan. Hann precis i tid till halv, men anfådd var jag och jobbigt blev det! Ja, satt väl typ 2,5 av tre timmar och skrev. Kollade tom igenom alla uppgifter! Det kändes som om det gick bra. Då brukar det vanligtvis gå åt helvete. Jaja, hoppas på ett vg den här gången, har slitit som ett djur!

På tal om att slita, nu ska jag plugga. Biologi och Samhälle, ingen matte förän imorgon. Jag lär ju somna över boken. Jaja, borde väl försöka iaf.

På fredag kommer Victoria, jaaaaaa! På fredag blir det inspark på kvällen. Lördag stan tror jag. Ah, vi gör väl vad vi känner för. Längtar!

Uh, på biologin håller vi på att undersöka en höinfusion. Alltså, typ hö i en bägare med vatten från en sjö i. Jadu, det har börjat mögla och det lever sjukt många små äckliga djur i det. Myyys. Bla sk toffeldjur. Hihih, de ser faktisk ut som tofflar, kolla!

Ja, mysket ointressant. Det ska jag läsa om nu. Hejdååååhhhh!

1 kommentarer

Josefin

09 Oct 2010 16:48

Aaah Lini vad kul att Vickan kommer, hoppas ni far jattejattejattekul :) Alskar dig, pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej