06-10-2010 Hata folk.

0kommentarer

Åhhhh, var så irriterad förut. Allt var jobbigt. Blev arg för reklamen på tv bland annat. Ja, jag är smått instabil.
Idag har jag först varit i skolan. Helt ok dag, var dock trött efter, därav mitt dåliga humör. När jag kom hem satt jag och tyckte synd om mig själv ett tag, då blev det bättre. Kan vara det eller att jag åt lite flingor... Hmmmmmmmmmm. Var till tandläkaren också. Fick en rätt ung tjej som var polska eller liknande, hade liiite svårt att höra vad hon sa. Nu behöver jag ju iaf inte gå dit på två år igen. Najs.

Imorgon rejserstartar jag väl dagen med 123454634 liter kaffe för att klara matteprovet. Uschaaaa! Har räknat så mycket matte de senaste dagarna att jag typ drömmer om det. Hjärntvättad typ. Heeeeeeh! Jag är så.. Inte riktigt nervös men är det ändå för jag vill bara få provet överstökat. Så jag räknar igenom det, rätt snabbt och lämnar in det, sen springer jag därifrån så fort jag bara kan. Så ska man inte göra. Fyyyy, stygg Lina! Man ska räkna igenom och sedan gå igenom alla uppgifter igen. Min värsta mardröm. Njä, men jag har lite svårt att hålla koncentrationen så jättelänge. Vi får sitta 0830-1100. Efter provet har jag ingen lektion förän 1530. Blir väl bara att gå hem och sova då. Sköööööööööööööööönt! Då har jag förhör i tecken på japanskan. Kan väl 35 tecken nu eller något, det rullar på! :)

På fredag kommer Victooooriiiiaaa! Är insparksfest för NTgymnasiet då på kvällen, får väl se om vi går. Mysa hela helgen, gå på stan och greja. Underbart!

Nu ska jag laga lite maat och plugga ett ton matte innan nio, för då börjar GREY'S ANATOMYYYY!!! Det börjar snart, SNART! Åh¨håhååhåhåghågåhåh, det är så bra *obsessive fangirl*

Hejraaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!

Kommentera

Publiceras ej