05-10-2010

0kommentarer

Har sådan fruktansvärd träningsvärk sen gårdagens träning. Innan uppvärmningen fick jag ta på mig ett bälte fyllt av sand på 5 kg. Skönt. Hade uppvärmning och det blev rätt jobbigt med sanden omkringhoppandes. Jag lät som en marackas.... Jaja, sen skulle jag bli tejpat också tydligen. Gick in till Lie på "kontoret", hon tar av mig bältet och säger att jag ska dra upp tröjan. Sedan blev det några varv med plastfolie runt magen, jag skulle svettas. Fick väga mig innan och efter träning för att se hur mycket jag svettades bort under träningen. Blev väl mellan 0,5-1 kg. Fick bara köra jogg/intervaller. Fick dricka minimalt med vatten för att jag verkligen ska se hur mycket jag gått ner. Hm. Jaja, jag var rätt död efteråt. Nu idag ska jag ha idrott som första lektion. Jag tror att det är innebandy. Jag lär ju inte springa mycket iaf, hahahha.

Nu måste jag gå och göra mig iooordniing!!
Hejdaaaaaaaaah!


(Waaaaaaaaaaaaah, imorgon har greys anatomy säsonspremiär!!!! Jag avliiideeer!1!!!1"1!)

Kommentera

Publiceras ej