01-10-2010 nomnomnomnomnomnom

1kommentarer

You know that I could use somebody,
Someone like you.
Somebody.


Slapparfredagen är här, skönt! Önskar dock att jag befunnit mig i Sundsvall. Mycket vill man, lite får man!
Ikväll tänker jag ta det lungt som om det inte finns någon morgondag! Har tränat måndag, tisdag, onsdag och torsdag den här veckan. Rätt bra presterat av en lat människa som mig själv, vågar jag nästan säga! Men bara nästan. Igår var jag in till stan också. Stockholm city vettu! Hade ju orientering på morgonen, så efter en dusch och lite mat tog mammsen och jag pendeln in. Handlade på tok för mycket. Dock bra saker.. Hoppas jag. Blev trosor och strumpor från H&M (billigt och bra) vinterskor, skrivblock och en teburk. Jaaaa.. Sen åkte jag och simmade direkt efter det. :)

Waaaaaaaah, skolfoto på måndag! Usch, jag hatar det. Vet aldrig vad jag ska ha på mig osv. Spelar väl andå inte så stor roll, det blir aldrig särkilt bra. Kortet alltså. Åhhhh dryygt. Hm.. Jaja, blir väl någon grå tröja så jag kan smälta in så mycket som möjligt. Hahahaha, motiverad_flikkah_93.

A, nu har jag inte tid med det här. Måste städa fram mitt rum så jag har någonstans att slappa.
Heida!
Ingen som känner sig sugen på att köpa mig en sådan?

1 kommentarer

AMANA

03 Oct 2010 11:44

Det äger ju med skolfoto!!! Man ångrar alltid sitt klädval osv bara dagarna efter. Så kommer fotot hem i brevlådan. Ångest på ett papper.

Kommentera

Publiceras ej