We get some rules to follow

0kommentarer

Tjabba, tjena, hallå!
Idag har det varit ännu en lite konstig torsdag. Började inte förän klockan 14.20, så jag fick mig en välbehövd sovmorgon. Efter tio timmars sömn mår man brååh! Fanns ingen frukost hemma, mamma var och handlade precis. Så jag tog en mandarin och satte mig vid datorn istället. När hon kom hem efter.. Ja, kanske en och en halv timme hade jag inte gjort många knop. Hade fått på mig kläderna men det var väl typ allt. Vi åt gogogood lunch: Stekt kött med potatisgratäng och sallad. Mätt och belåten var jag efter det! Insåg rätt snart att jag hade bråttom. Typiskt mig. Är inte så bra på det där med tiden. Hann i alla fall i tid till matten. Hade japanska sen och när den lektionen var slut vid 16.45 var det bara att traska hem igen. Mycket spännande dag. Överväger att skriva en roman om den. Bara för att den var så spännande. Heh.

Blir en trevligt helg att se fram emot! Imorgon kväll blir det först pizza och sen film hos Fridis. Hur jag ska hitta dit med mitt lokalsinne är ju ett liten fråga. Dock har jag fått tydliga instruktioner om vilken buss jag ska ta och vilken hållplatsjag ska kliva av på. Så det ordnar sig noog!
På lördag drar jag och mami till Kista för att kolla runt lite och se på Arrey Pottah! Många som har sagt att den är bra, har höga förväntningngngngngngaaar. På söndag ska vi till Anna som bor... I Vårby? Nä, jag vet faktiskt inte. Men dit ska vi och äta mat. Mellan dessa trevliga saker måste jag läsa ut the kite runner och plugga matteeeeeee. Oh whyyy? Mattemattematte. Det tar aldrig slut!

Nästa helg är det första advent och då blir det mormor och Gotland! Har beställt bullbak, UTAN saffran. Jag tycker inte om lussebullar nämligen, så jag tänkte göra helt vanliga bullar. Möjligtvis med vanilj, nomnonmnonomnom!

Ojoj, nu blev det myckeee. Dags för sängeeen, gonatt på dii!

Kommentera

Publiceras ej