Sundsvall

1kommentarer

Hejskiiiiii!
Är hos pappsi nu, väntar på maaat. Kom till Sundsvall lördag eftermiddag och åkte till Njurunda direkt. Där träffade jag Amanda, Ida och Mathlida på rimini, pizzaaaa! <3
Efter maten gick vi upp till Amanda, åt godis och ägde. Jag åt godis tyyyp heöa dagen. Dagen innan också. he-he. he.
Igår åt jag middag hemma hos Stephanies morfar, väldigt mysigt! Åkte hem till henne efter och såg på kick-ass. Bra film, dock väääldigt brutal. Sedan sov vi hur länge som helst. Det är inte riktigt sant, men vi sov länge.. :)
Tog bussen in hit sen, så nu sitter jag här. Mmmmm. Imorgon blir det först ner till stan och se på Julias lägenhet. På kvällen blir det Anthonia och maskeraaaaad. Fick låna en basker av Amanda, så fransman blir bra!
Yess, nu börjar pappa med maten och jag ska gå och störa Fredrik!
Hejdaaaah!

1 kommentarer

Josef

01 Nov 2010 22:34

Franskvinna, vad kul! Hoppas du har kul, vi kan väl kanske prata något imorgon eller så :) Pusssi älski dig!

Kommentera

Publiceras ej