Skriv din rubrik här

0kommentarer

Kom nyligen hem från Gotland, kall som få. Där hade det snöat minst lika mycket som här, om inte mer! Dock var det över nollan där i förmiddags, här är det nästan 12 grader kallt. Usch.

Haft en väldigt, väldigt trevlig helg som jag inte orkar gå in så djupt på nu. I lördags var jag in till Visby och fikade med Hanna på världens mysigaste fik. Sedan gick vi till östra och kikade lite i affärer med Josefin. Tog sedan bussen till kräklingbo och mina gammelmostrar för fika. Idag har vi bara adventsmyst. Som sagt, väldigt trevligt!

Jobbig resa! Båten tar ju tid, det vet jag, men idag krånglade pendeln också. SL verkar inte riktigt fatta att vintern återkommer varje år. Så det drog ut lite mer på tiden än väntat. När jag väl satt på pendeln var det två puckade tjejer som satt och pratade livat, rätt underhållande faktiskt. Orden fett, cp och dylikt användes frenetiskt under deras diskussion. Associerade lite till programmet ung och bortskämd. Menmen, lite underhållning på tåget sitter ju aldrig fel.

Nu är jag supertrött och frusen. För att motverka detta ska jag ta mig lite flingor med mjölk och en STOR kopp rykande varmt te.

Tack och hej!


Nu är det riktigt kallt, vinter på riktigt tydligen!

Kommentera

Publiceras ej