Omänskligt

0kommentarer

Kom nyss heeeem, har varit... Hemma. Alltså, är i Stockholm nu. Heh. Jobbigaste bussresan någonsin. Nästan. Alla bussresorär jobbiga, man glömmer bara hur jobbiga. Därför känns varje bussresa som den värsta. Jaaapp!

Så jag har idag ätit frukost vid 9. Sedan glass och kaffefika vid 12. Sen åkte jag buss i nästan fem timmar. Var rätt hungrig nu när jag kom hem. Har fått äta kyckling med klyftpotatis nu och väntar på efterrätten. Kladdkaka med grädde, mums! Jag kanske borde åka bort oftare, om det är såhär mamma reagerar när jag kommer hem! hahaha

Ja, fick tillbaka resultatet från japanskaprovet via mejl förut också. 64/65. Jag skrattade när jag såg resultatet. Hur kan JAG bara få ett fel? Jag är ju typ sämst på språk! Bara konstigt. Jag tror Mariko gillar mig. Score!

Igåår var jag på stan med Steffis. När vi åkte dit sa jag att jag inte borde slösa några pengar, det räcker aldrig till slutet av månaden och snart är det jul. Såklart att jag köpte ett par svarta byxor och typ världens mysigaste tröja inne på h&m. Hejdå pengar! Jaja, nöjd med mitt köp iaf! Dock tror jag byxorna kommer bli lite för stora. Får gå och dra upp dem nu, när de är nya. Inget bra tecken.

Massa mys i veckan, orkar inte berätta så mycket mer om den. Hihihahaho. Nu ska jag gå, se på tv, äta kladdkaka och dricka teeeee. Mums.
HEJDÅ

Kommentera

Publiceras ej