Jerk it out

0kommentarer

Skulle plugga lite ikväll, få saker gjorda. Hm, gick inte så bra. Har kollat på svts Ung & bortskämd istället... Asroligt. "Tio extremt bortskämda ungdomar bor tillsammans och måste klara sig själva." Ja detsäger sig självt, svinkul. De skulle handla och kom till rödlök. "Men den här är ju typ lila!" Hahahahah! Jaaaaa, spännande.

Ska snart ha prov i samhällskunskap. Synd att jag valde natur för att slippa himla samhällsämnen, jag är o-allmänbildad som en... Som en fisk! Kris, våran lärare, lackar ur helt om man inte kan någon "uppenbar" minister eller liknande. Jag kan inte sånt uppenbart, jag är ju en fisk? Jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på, för hon sa typ "jag tar med några minsitrar, för det tillhör ju allmänbildningen". Jaha, kul för mig. Ska jag läsa på alla då eller? Jag kan ingenting om politik ju! U S C H
Krönikan som skulle vara till svenskan är jag nog klar med i alla fall. Yay, go me. Nähä. Men jag ska inte klaga, blir för mycket sånt! Jag er en klad hest!
Min bro Andreas fyller 25 år idag! Dock är han fortfarande 12 mentalt, hihi.

Jaja, nu ska jag läsa lite ur The kite runner.
Heidoooooooooooooo
Klad hest er ja!

Kommentera

Publiceras ej