I'm a creep, I'm a weirdo

1kommentarer

Hola!
Har nyss ätit lite, ska snart på träning. Borde egentlgen ha räknat lite matte innan, men det hinns nog inte. Bara så konstigt mycket i skolan nu. Blir väl en sån där mysig plugga-hela-helgen-helg. I alla fall lördag. Fredag ska jag äta pizza med några från klassen och se film. Vi ska se vampire sucks och, enligt mina önskemål, eurotrip. Det var inte någon som sett den! Kom igen, det är ju allmänbildning... : D
Ikväll blir det greys anatomyyyy! Har missat det de senaste två veckorna, så vi får väl se om jag fattar något. Får plugga lite på japanskan under pauserna eller liknande, har prov i hiragana, imotgon. Typ 50 tecken, alla vi haft hittills. Mys.
Så ja, nu ska jag packa väskan och åka till Hallonbergen för lite träning
HEJDÅ

Du vill haa mig!

1 kommentarer

Joseful

17 Nov 2010 21:07

Duuuu är nog den roligaste jag vet!!! Älskar dig.

Kommentera

Publiceras ej