I want to exercise the demons from your past

0kommentarer

Hejsan!
Tänkte berätta lite mer om min vecka här i Sundsvall nu. Maskeraden hos Anthonia i tisdags var trevlig. Jag var kanske inte till mitt sinnes fulla bruk, men det var roligt ändåå! Alla hade klätt ut sig till braiga saker och var glada. Dagen efter var dock mindre trevlig. När vi gick upp såg allt någorlunda bra ut. Sen kom vi till toaletten. Den var inte nådig. Någon hade spytt och proppat ner massaaaaaaaaaa papper i den. Så det hade självklart blivit stopp. Jag Anthonia och Rebecka Kämpade tappert mot proppen med både pinnar, toaborstar och andra saker! Google hjälpte också till, men inte till någon större lycka. Det var ordentligt igenproppat. Vi hittade ett tips på internet om att man kunde hälla i kokhett vatten och massa diskmedel för att försöka lösa proppen. För att vi skulle kunna hälla i mer vatten fick vi ta ut lite innan. Det var bara att ta på kassar på händerna och tömma ut med en petflaska. Mysigt. Dock fungerade inte det heller. Ingenting fungerade! Anthonia tyckte vi skulle prova spola, men vi tyckte det var en dålig idé. Ingenting fungerade ju ändå, så vi prövade med det efter ett tag. Ingen bra idé. Tur att vi tagit ut mattan innan, toan svämmade över. Oerhört mysigt. Vi var helt villrådiga och insåg snart att vi var tvungen att stoppa ner handen. Så jag tog på min en kasse på handen, en sopsäck utanpå det, plastpåsar på fötterna och gick in till toaletten. Det var inte den mysigaste upplevelsen vill jag lova, men det fixade sig! Jag borde kanske överväga att bli rörmockare istället? Nä, usch!
Fresh!
Ja, sen hoppade jag in i duschen och vi städade färdigt det sista. När vi var färdiga blev det hemkörd pizza och Aladdin - rövarnas konung. Tog mig sedan ut mot Njurunda. Stannade hemma hos Elin ett tag. Där träffade jag Stephanie, Moa och Mathlida. Elin fixade lite naglar, mys. Åkte hem till Julia senare också. Vi spelade Zelda hela kvällen, asnajs! Imorse vaknade vi typ vid ett någon gång. Efter frukost blev det mer Zelda. Satt nästan hela dagen, väldigt mysigt. Vi ägde, heheheheh!
Yep, trevligt måste jag säga. Ikväll ska jag sova hos pappa och vara kattvaktis. Pappa med familj har åkte till Södertälje och katterna behöver mat. Jadu, trevligt men lite ensamt. Får väl slå på en film innan jag lägger mig.

Jag var le fransman! Väldigt sexig, jag vet :')
Hadet braaa, hejdaaah!

Kommentera

Publiceras ej