I don't know what to do, cause I'll never be with you

0kommentarer

Hemskt mycket hej från ett snöigt Stockholm!
Det har tydligen snöat i över 48 h enligt Mårtens pålitliga källor kom vi fram till på skolan idag. Väldigt mysigt faktiskt, till advent och allt. Snön är alldeles.. Mjuk och fluffig, nästan lite som bommul. Hihi, väldigt mysigt!
Ja, snart ska jag ta pendeln ner till Nynäshamn och ta färjan över till Gotland. Blir lite adventsmys med mormor. Imorgon ska jag då till Visby och träffa Julia på en fika/lunch, ska bli kul!

Sitter och lyssnar på James Blunt skiva Back to bedlam. Sjukt bra faktiskt, får enorma flashbacks. Älskade den och lyssnade på den nästan varje dag när den kom vid 2004. Alltså var jag 10, kooling. Dock väldigt depprimerande låtar, men bra. Jag gillaren!

Nu ska jag gå och packa det sista, bädda sängen osv innan avfärd. Hoppas det inte är så vågigt nu när jag ska åka färjan, det kan gunga så mycket. I onsdags tror jag det var, blev flera färjor inställda pga det blååsiga vedreeeth. Nu går de som vanligt dock, wihei. Ser fram emot en trevlig helg av gödning. Lär bli en underbar träning på måndag...

Så här nöjd är jag.

Heido!

Kommentera

Publiceras ej