Heads will roll

0kommentarer

Hemskt mycket hej!
Är nu hemkommen från Sundsvall. Har haft det väldigt trevligt, som vanligt. Mamma hade planerat att ta bilden upp ett tag och jag har ju inget bättre för mig på helgerna. Därför blev det Sundsvall nu igen. Ditresan var hemsk, det regnade, var mörkt och vi fick köra typ 90 km/h rätt ofta. Trodde vi skulle krocka hel tiden, leskit.

Imorgon blir det samhällsprov! Orkar faktiskt inte bry mig så mycket. Pluggar väl och gör det jag kan. Sen får vi väl se hur det går. Kunde läsa lite i bilen så jag hoppas det går bra.

Ja, så i helgen har jag hunnit med en rad trevligheter. Sov hos Stephanie på fredagen, mysigt att vara där, som alltid. Hon skulle till Härnö rätt tidigt på lördagen så jag åkte in till stan och fikde med Victoria och Sara. Skulle sedan upp till Issa, men det blev konstigt med tiderna så åkte hem till Victoria och åt istället. Blev så att jag sov där också. Åt för i övrigt så mycket mat och andra onyttigheter så att jag nästan spydde på kvällen. Inget shämt. Den där nattmackan ville inte gärna stanna i magen.
Idag på morgonen tog vi det lungt, åt frukost, kollade på tv osv. Vid 3 satt jag i bilen igen. När jag var påväg till mamma sprang en lös hund fram till mig för i övrigt. Jag skrek som den lilla flickan jag är, blev jätteschockad faktiskt. Bushunden sprang dock vidare. Tur för mig. Det blev det lite pinigt eftersom ägaren hörde mitt lilla skrik och mötte mig sedan. Heh.

Ja, nu ska jag läsa på om lite ministrar. Imorgon blir det måndag, ny vecka. Förhoppningsvis lite mer träning.
Ha en bra vecka, gonatt!

Sjukt slaskigt i Sundsvall. Nu finns ingen snö kvar här i Stockholm längreeee.

Kommentera

Publiceras ej