Crystalised

0kommentarer

Gör för mycket onödigt och pluggar för lite.
Har konstigt mycket att göra i skolan nu. Efter lov brukar det ju bli rätt lungt tycket jag. Tydligen inte. Har bioligiprov på tisdag och samhällsprov på måndag. Ganska mycket att plugga i båda. Uschaa! Sen finns ju självklart matten, svenskan och engelskan ovanpå det. Måste läsa färdigt the kite runner snart. Till engelskan alltså. Ja, nu ska jag inte klaga mer om det.

Typ 5 veckor kvar till min födelsedag eller liknande. Hm, vad ska man önska sig tro? Får väl fundera lite på deet! En kamera eller ipod kanske blir toppönskningen, heeeehe.

Sundsvall till helgen, igen. Mamma ska ta bilen upp nu, då sitter jag nog inte kvar här och väntar på bättre tider. Såååå, då får vi väl se vad jag hittar på!

Ska skriva en krönika på svenskan nu. Jag är väldigft dålig på det. Tydligen. Vet typ vad jag ska skriva om men inte hur jag ska börja texten och vad jag ska avsluta med. Pluggar lite biologi istället, mycket snällare. Fick tillbaka höinfusionen häromdan också, det hade gått braaa! Sköntizz. Samhällen får jag ta imorgon innan min första lektion vid 14.20. Hoho, sovmorgon!

Ja, nu blir det plugg och senare Grey's Anatomy!
Later!


Tycker inte om snön. Eller snarare, jag tycker inte om slasket.

Kommentera

Publiceras ej