Bara konstigt

0kommentarer

Läs följande stycke extremt långsamt och drygt. Inte exakt vad som sades men ungefär.

"Jag tycker det är helt otroligt att jg kunnat bli känd i ett land som jag ens bor i.
Helt otroligt! Hur många kan bli det? I challenge you."
-Maria Montazami

Jag älskar den kvinnan! Hon gör mig lycklig. Hon är så naiv, så gullig och så dryg! Underbart. Kollar på svenska hollywoodfruar såklart. Trevligt!

Har tränat för första gången på en evighet ikväll. Skönt, men otroligt jobbigt! Lär ha en del träningsvärk. Vägde mig ikväll, som alla andra gånger. Trodde jag hade gått upp typ 1279124984683 kilo efter pizza, hamburgare, godis och allt annat onyttigt dom finns. Dock hade jag inte gått upp ett kilo, trots mängden intagen mat och den minimala träningen. Alltså, ingen träning på tre veckor. Bra tänker man kanske. Det jobbiga är att jag inte går ner däremot. Men det ska jag! Ska komma ner en viktklass, annars kan jag aldrig börja tävla. Hm, om jag nu vågar det i framtiden.
Min IDÅÅÅHL!

Kommentera

Publiceras ej