And she spoke words that would melt in your hands

1kommentarer

Hejerii!
Sitter och har kollat lite inne på H&Ms hemsida. Älskaaar lanvinkläderna! Åh, synd att jag inte har pengar.

Igår kan ha varit en av de jobbigaste träningarna någonsin. Så tänker jag nog jämt men gådagens träning var riktigt brutal. Bla fick jag springa fram och tillbaka i korridoren med 5 kilosbälte på magen och 2,5 kilo i varje hand. Sedan fick jag byta till 3 kilo och istället hålla upp vikterna, hålla guarden. Efter det blev det plattor. Alltså två minuter raka slag först. Sedan fick jag ta plattorna och Marcus fick köra. Jobbigt att bara stå med plattorna också. Sedan var det samma med uppercuts och krokar. Tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv. Kunde bara tänka på alla sepeungar i MTVs made, hur de klagar och har sig. Har lite mer sympati för de ungarna nu. Huga. Så nu ska jag pallra mig dit igen ändå. Ut i rusket. Det blåser jeteeeeehmykke! Kallt var det att gå hem. Men jag ska träna. Mind over matter.

Så nu ska jag packa väskan och kolla lite på engelskan tills imorgon.
Hejraaaah!

Oh-o-oh my g-g-god! Har den reklamlåten på hjärnan.
"I want Lanvin, not flowers!"
Köp gärna någon av dessa klänningar till mig. Ja, gör det!

1 kommentarer

Joseling

24 Nov 2010 04:35

Jag vill ha fredagsmys med dig nuuuu så mycket att jag nestan skulle kunna petala 8000kr plus schöpa en sån där klening till dei, saknar dig så det nästan gör ont! <3

Kommentera

Publiceras ej