07-07-2010

0kommentarer

Om mindre än en månad är jag stockholmare. Främmande stad, folk, skola, område, ja allt!
Bara konstigt.

Har varit ensam hemma i ett par dagar nu, det har resulterat till att lägenheten behöver städas. Det ser ut som en svinstiaaaaa, kerlek! Får ta mig tid att städa den någon dag om det finns tid dvs! Det är ju gatufestveckan nu, hur bra som helst. På söndag eftermiddag åker jag till stockholm också. Innan söndag ska jag: städa lägenheten(jag gruvar mig för toaletten), vika och dela ut reklam, vara kattvakt hos pappa, gå på gatufesten och försöka leva samtidigt. Skönt.
Innan kvällens avgång mot katterna väntas först ett fyspass sen en hög med disk. Den är helt enorm.

Ska försöka börja rensa mitt rum snart. Så det blir lättare sen när vi ska packa, bara att stoppa ner i lådorna. MEEEN JAG ORKAR INTE! Har inte fattat att jag ska flytta än riktigt, det orkar jag nog inte heller. Fy.

Jajaja, nu ringde Julia, måste dra!
Hejda!

Kommentera

Publiceras ej