What you know

0kommentarer

Holaaaaa!
Torsdag idag, det går fort nu!
Haft en splittad dag, jobbigt faktiskt. Började tidigt med prov i matte C. Höll på att komma försent så fick springa genom den snöstorm det var ute. Snö i skorna, snö i ansiktet, snö överallt! Jag kom i tid i alla fall och jag tror provet gick bra. Sen hade jag hål fram till 15.30. Så jag åkte hem. Eller ja, Frida skjutsade hem mig, snelhest! Så då bakade jag en av tårtorna som ska vara till helgen. Den där chokladfudge tårtan faktiskt! Vi smakade bara lite av kanten och av fudgen, men det vi smakade var svingott! Så nu i eftermiddag har jag sedan fortsatt baknignen med cookies. De är färdiga nu, håller på att svalna. Mysigt!

Eftersom batteriet till datorn krånglar måste vi beställa ett nytt från Fujitsu. Jag hade väl mer eller mindre gett upp eftersom media markt-killen sa att garantin räckte i ett halvår för förbrukningsvaror och datorn var köpt 18 december. Mamma ringde häromdan, eftersom jag inte gjort det, och garantin var tydligen ett år! Så nu har jag mejlat och det lilla fina batteriet är troligen någonstans på posten påväg hit. Hihih, super! Nära ögat dock, det är bara två dagar kvar tills garantin är slut. Heh.

Jag vill ha en Pippitröja! Stickad myströja som man kan flytta in i. Hm, undra om det är svårt att göra själv?

Ja, nu ska jag fortsätta med städning, bakning och allt vad det kan vara!
Hejdåååååh!

Kommentera

Publiceras ej