Undercover Martyn

0kommentarer

Snart är det jul!
Bara 15 dagar kvar faktiskt. Tiden går oerhört fort. Det är det nionde idag, alltså 9 dagar till min födelsedag, jippiee! Jag var faktiskt beräknad till typ den 6 januari, skulle ha blivit född 94. Men det struntade jag i serru!

Den här veckan har jag gått väldigt lite i skolan faktiskt! I tisdags var jag ju ledig, studiedag höhö, och idag började jag vid 14.20. Ändå är jag apatrött. Hm, konstigt! Borde jobba lite matte snart, har prov nästa vecka. Måste kolla på fysiken igen också. Läste fysik A i ettan, min klass har det nu. Så när vi börjar med fysik B efter jul kommer jag inte komma ihåg någonting! Repetera är nog kul. Ahaaa, jag skrattar ihjäl mig när jag tänker på det.

Imorgon blir det fredag och helg. Lördag blir det julklapshandling, det blev aldrig av i tisdags. Nästa helg blir det en massa grejer! Tårta hit och dit. På lördagkväll blir det nog till att äta kakor och dricka mjölk. Fyller man år så gör man!

Nu ska jag mysa lite och kolla på TV!
Sov gottiis!

Kommentera

Publiceras ej