O Romeo, Romeo, why art thou Romeo?

0kommentarer

Hej alla mina små kycklingar!
Idag har jag haft studiedag, kanske det bästa på länge. Vaknade vid elva och kände mig, tro det eller ej, utvilad. Åt frukost riktigt långsamt och drygade på. Kom nog inte in i duschen förän vid ett tror jag. Sedan har jag lagat mat, skrivit en recension till svenskan och nu ska jag plugga engelska. Vi har prov imorgon på oregelbundna verb, glosor, texter vi läst och författarna till texterna. Ja, Shakespear är en av dessa författare. Tänkte skippa träningen ikväll, jag måste gå och handla, städa mitt rum och lite i köket men framför allt plugga tills provet. Senaste engelskaprovet hade jag läst på helt fel saker och måste verkligen få till det på det här provet. Ingen press, nej nej!

Farbror datordoktorn sa att batteriet var en förbrukningsvara som garnatin bara varade i 6 månader på och det har snart gått ett år sedan datorn köptes. Så måste ringa till fujitsu någon dag och kolla priser på nya batterier. Lär väl få sätta till det till önskelistan. Suck.

Hahahah här kommer en liten länk till en fin film. Jag hånglar med min spegel heter den. Behöver jag säga mer? http://www.youtube.com/watch?v=_7-Vf6opt_M

Nu ska jag ta min fina inköpslista och traska ner till den lilla affären, ciao!

Sjukt godissugen. Ska dock inte ha. Inte. Fy.
HEJDÅ!

Kommentera

Publiceras ej