Jealousy, turning saints into the sea

0kommentarer

Andra advent idag!
Tiden springer fram, vägrar att stanna. Ändå sniglar den sig fram när den är här. Det är när man kollar bakåt som man ser hur långt man kommit.
Har nu i helgen bara tagit det lungt. Åkte och tränade en sväng efter skolan i fredags, annars har jag bara legat här hemma. Skönt! Idag blir det dock lite grejer att göra! Ska duscha och göra mig i ordning sen tar jag och mamma brummaren ner till Barkaby handelsplats och träffa datordoktorn på mediamarkt. Min dator har blivit lite sjukis på batteriet så det måste fixas. Hoppas det bara går att byta och att den inte behöver lämnas in. Vad skulle jag göra utan den enda datorn i hushålelt? Ingen vet, ingen vill ta reda på det.
Måste åka till Kista och fixa lite julklappar också någon dag! Tänker då inte julstressa i år. Min egen önskelista kan jag ju lägga upp också, heh.

Önskelista till jul och födelsedag:
Ipod nano - ljusgrön
Pengar till: Klippning, träningsavgift, SLkort, mobilen och överlevnad
Presentkort från KICKS, the body shop eller likannde till mascara och concealer
Underställ
Kuddar till sängen (Brunt/grönt/guld)
pyjamasbyxor
påslakand (samma färger som kuddarna)
Sundsvalls T-shirt (från turist/informationsgrejen på stan)
Spargris

Jaaaa, köpköp!
Jag är rätt frasch för att bara vara 16.

http://www.fulheten.com/

Kommentera

Publiceras ej