Jag är en blåval

0kommentarer

Konstig dag.
Allt är bara konstigt.
Jag behöver sova.

Vaknade imorse med en öm nacke. Träningsvärk sen igår. Kunde knappt röra den. Gick till skolan, dryg dag. Under eftermiddagen fick jag ont i huvudet och allt blev jobbigt. Det kändes nästan som om dagen skulle hålla på för alltiiiiiid! Till slut, till slut så fick jag gå hem. Hemma dog jag i soffan. Typ. Slökollade på tvn i en evighet. Blev alltså ingen träning för mig ikväll. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Imorgon börjar jag 14.20, underbart. Ska sova ut riktigt ordentligt och sedan försöka plugga lite innan skolan börjar.

Första december idag! Första luckan på chokladkalendern är öppnad med andra ord, wiho. Om 17 dagar blir det väl min födelsedag. Knåpat ihop en liten önskelista för jul och födelsedag nu. Måste åka och handla klappar någon dag. Usch, allt är så dyrt!

Ja, nu måste jag väl gå och slänga ihop lite mat för mamma är inte hemma. Hon är på kurs och ska sova över där kursen va, så jag får väl diska och laga mat själv. Ilandsproblem. Heh.

Ja, ikväll blir det greys igen. Slapardag för hela slanten, jag gillare!

Heeeeeeeeeeeeeeiiiidooooouu

Kommentera

Publiceras ej